Jak na obsah? Aby nekončil v koši…

Obsah, content celého webu nebo časopisu se obvykle narodí u kafe, někdy i na pivu, nebo u skleničky vína

Také se často setkáváte s podnikateli, řediteli nebo manažery, kteří jednoduše prokrastinují? Není se co divit, odkládání úkolů je přirozená věc. Usnadníme Vám alespoň jednu z oblastí. Připravit text na web, do firemního časopisu, nebo editorial do výročních zpráv již pro Vás nebude deprimující a stále odkládaný úkol.

Využijte i Vy lety ověřenou metodu obsahového zpracování textů, která zahrnuje i psaní reklamních textů – copywriting. Níže popsaným způsobem jsme u nás v agentuře BOHEMIA WERBUNG, s.r.o. zpracovali stovky rozhovorů a vydali ještě víc všelijakých časopisů, novin, news, firemních profilů i webů…

Nyní si již stačí najít čas na kafíčko s námi, či dojít na jedno 🙂

Popovídáme si v klidu na dané téma, je jedno zda to je o firmě, o produktu, výrobě, či o vizích a plánech. Klidně přeskakujte z tématu do tématu, my si rozhovor nahrajeme a v klidu zpracujeme. Dohledáme si i to, co jste si mezi řečí mysleli 🙂 Rozhovor rozdělíme do jednotlivých struktur, či rubrik. Připravíme potřebné redakční zpracování, doplníme nadpisy, mezinadpisy, pretext apod.

Obsah přizpůsobíme potřebné cílové skupině, tak aby byl dostatečně odborný a přitom srozumitelný a čtivý.

Takto připravené texty zalomíme do potřebné grafiky, doplníme originálními ilustračními fotografiemi, které pro konkrétní obsah nafotíme. A nadchází čas pro Vaše vyjádření. Samozřejmě, že požadované změny zapracujeme. Pak přichází na řadu jazykové korektury a finální dokončení tiskových dat, či zapracování do webu…

content marketing textový obsahobsah

Zeptejte se na své zvýhodnění: