Loga a grafické manuály...
každých 1500 dnů
je potřeba ověřit,
zda logo je ještě aktuální
Logo, značka, brand : : :
Tvoříme nová loga, modernizujeme již existující a vytváříme jednotný vizuální styl
Nová loga i grafické úpravy stávajících logotypů vždy promýšlíme s ohledem na archetyp firmy a aby byly použitelné pro firemní dokumenty, tiskoviny, internetové prezentace, různé reklamní předměty, označení sídla firmy, design vozidel apod., tedy podle konkrétních potřeb klienta. Při tvorbě nové vizuální komunikace se zaměřujeme především na vytvoření grafických prvků, které budou vyjadřovat charakter firmy.
Samozřejmostí je popis všech náležitostí tak, aby grafický manuál byl srozumitelný pro našeho klienta a především pro každého grafika vzdělaného v příslušném oboru.
Jednotný styl vizuální komunikace, nová loga i jejich modernizaci zpracováváme pro malé firmy i pro korporátní společnosti…
Je Vaše stávající logo zdravé ? ? ?
Podívejte se na své logo a odpovězte si na pár otázek:
- Vyjadřuje Vaši firemní mentalitu a vlastnosti?
- Vystihuje Vaše služby, či produkt?
- Působí důvěryhodně?
- Vypadá dobře?
- Má správnou esenci?
- Je voňavé?
- Je na první pohled k zakousnutí?
- Je čerstvé?
Je toho více, na co je potřeba si odpovědět. V případě, že ve 3 bodech Vaše odpověď zní NE, obraďte se na nás.
Diář
Umělecká ředitelka
Jiřina Chrtková
grafická designerka